söndag 9 september 2012

Tomt.

Godmorgon!

Idag känns huvudet lika tomt och öde som en badstrand i december. Vilket inte är så bra eftersom jag ska hålla lektion om ett par timmar. Efter en natt där jag hoppat som en jojo ur och i sängen på grund av en hulkande hund som säkert bara lurade mig för att få komma ut och lägga sig en stund på gräset. Jag såg minsann inget kräk alls. Bara en glad hund som glatt skuttade ut i trädgården och lade sig med mig efter sig för att se hur sjuk hon egentligen var. Inte alls med andra ord. Hm.

Därför sitter jag nu och försöker få ihop det i huvudet. Det går inte så bra. Tur att jag har planeringen klar till dagens lektion. Annars vet i tusan vad det hade blivit av det hela. En lektion i allmän röra förmodligen. Min söndagsgrupp har många olika behov. Jag behöver få igång mitt huvud! Nu!

Som du märker har jag absolut ingenting att förmedla idag. Vem fasen bryr sig om att jag har stått i trädgården i natt med hunden? Eller att jag är trött? Nej, vi struntar i det här idag och sätter på en stark kopp kaffe för att komma igång.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: